سوالات متداول

خانه > سوالات متداول

با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه) وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه ی “پروفایل” کلیک کرده و در صفحه ی ‏”اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی” کلیک کنید.

یکی از راه‌هایی که از نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به حساب‌های کاربری و حریم شخصی شما جلوگیری می‌کند، ساخت و استفاده از یک گذرواژه قوی و غیرقابل حدس است.

بله. قبل از خرید می بایست از طریق شماره موبایل  ثبت نام کنید.

 بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.
میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. می توانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک می شود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت نشانی ها مراجعه نمایید.

روی گزینه “بازیابی رمز عبور” کلیک کنید. جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید. پس از دریافت پیامک و یا  لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

دیجی مارکت برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد سفارش این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید…

وارد سایت دیجی مارکت شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.